Avatar billede erikjoerg Praktikant
21. november 2006 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med cd rom pressario 5736 kan ikke finde drevet

Jeg har mistet forbindelsen med både cd-drevet samt brænder drevet begge lyser kort når maskin tændes. Har prøvet alt via den gule vejledning der fulgte med maskine, har ikke kunne komme ind i BIOS for at se om enhederne er disabled, er der et par gode råd?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 13:45 #1
Avatar billede erikjoerg Praktikant
23. november 2006 - 10:10 #2
Tak for svaret men det løser ikke mit prblem, jeg glemte at fortælle at min pressario bruger vindws 98, jeg stadigvæk hvis jeg kan få et godt råd til at komme ind i BIOS ville det det hjælpe?
Avatar billede erikjoerg Praktikant
23. november 2006 - 10:36 #3
Indgang til BIOS Windows 98 Compaq Pressario 5736
Avatar billede erikjoerg Praktikant
23. november 2006 - 10:51 #4
Indgang til BIOS Windows 98 Compaq Pressario 5736 ? problemet er stadig ikke løst
jeg tror stadigvæk at jeg er godt hjulpet ovennævnte Hovedspørgsmål er stadigvæk at jeg kan få adgang til CD drevet
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2006 - 12:50 #5
Avatar billede haverslev Novice
05. december 2006 - 18:16 #6