Avatar billede stephi-b Nybegynder
19. november 2006 - 17:58 Der er 4 kommentarer

Hjælp mig hurtigt!! Virus, eller bare langsom computer..

Hey hjælp mig plz.. Min MSN er virkelig spasser agtig lige for tiden, ligesom sidste gang jeg skrev herinde, og det resulterede i en ny computer, og det gider jeg bare ikke igen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er for noget der hele tiden går galt med den? Når jeg kommer på min computer, skal jeg altid logge på (selvom den ikke kan) på MSN, selvom jeg siger den skal huske det.. Og det tager 3 krige og en evighed for den at skrive emailen ind, og koden? Er det en virus, og er der nogle der har nogle super gode venlige hoveder der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der er glat med den?
Tusind tak for hjælpen!!
Avatar billede keldo Nybegynder
19. november 2006 - 18:01 #1
Har du antivirus på comp?
Avatar billede keldo Nybegynder
19. november 2006 - 18:02 #2
Hvis du har antivirus og har scannet comp og ikke fundet virus, så prøv af fjerne MSN (hvis det er den nyeste version) Download herefter og installer den nye. Det løser måske problemet.
Avatar billede keldo Nybegynder
19. november 2006 - 18:26 #3
Så får du hurtig hjælp, men du giver ikke noget svar.... Mærkeligt.
Avatar billede stephi-b Nybegynder
19. november 2006 - 22:16 #4
Sorry.. Har været ude hele aftenen.. Men jeg har prøvet at afinstallere det og installere det igen.. Det virker ikke.. Og jeg har AVG free edition