Avatar billede rkjdk Nybegynder
17. november 2006 - 23:16 Der er 1 kommentar

JBL Encounter problem

Hej eksperter,

Vi har fået købt et par nye "JBL Encounter"-højtalere. De virker fint nok, men de indbyggede controllers virker ikke, når de sidder til computeren.

Vi har prøvet at koble den til en iPod Nano, hvor det virker ubeklageligt. Ydermere har vi købt et splinternyt lydkort til computeren, men intet held heller denne gang.

Nogen af jer der har nogle råd til en løsning?

Hvis i mangler informationer, så spørger i bare.

Fortsat god fredag aften - håber på en løsning :o)
Avatar billede rkjdk Nybegynder
21. november 2006 - 22:30 #1
Det virker stadig ikke - eller jo, sommetider virker det kortvarigt - men så ikke mere. Det er meget mystisk?