Avatar billede graupner Nybegynder
17. november 2006 - 15:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Gendan Photohhop filer!

Hej alle sammen

Jeg har lige lavet en poster til en Haven Morgan koncert, men da jeg ville gemme mit billede som pdf, genstartede min computer og ”slette” selvfølgelig min poster!

Kan man på nogen måde genskabe dette billede?? Eller skal jeg virkelig starte forfra!

Håber nogen – ka hjælpe, den skal sender til trykkeriet inden kl. 18

På forhånd tak
Avatar billede ahlforn Nybegynder
17. november 2006 - 16:13 #1
Jeg vil nødigt virker gammelklog, men gemte du ikke i psd format imens du arbejdede på billedet?

Photoshop kan ifølge hvad jeg ved ikke gendanne et billede der kun lå i hukommelsen. Jeg kan dog ikke garanterer for dette. Men jeg er bange for at du hellere må starte forfra.
Avatar billede doodoo Novice
20. november 2006 - 12:35 #2
Det har Adobe DESVÆRRE kun gjort ved indesign - har nemlig prøvet det samme bare i illustrator... mega fucked, tror du må igang igen
Avatar billede zed_one Praktikant
20. november 2006 - 13:00 #3
ctrl+s/cmd+s hele tiden, er din bedste ven - andet kan der desværre ikke siges.

Husk i øvrigt 3 mm beskæring samt skæremærker - en tur igennem indesign bagefter er nok bedre til den slags. folk glemmer typisk at smide beskæring med til (os) trykkerier.

Måske en tænde irellevant, men go stil med at have booket dem. De fik virkeligt vores publikum med her i Thisted, da vi (urt) havde booket dem til her i fredags.
Avatar billede graupner Nybegynder
20. november 2006 - 14:35 #4
Ja, jeg startede sku forfra!! Det får man også mange gange et langt bedre resultat af! Men ingen tvivl, ctrl+s/cmd+s skal til at tages mere i brug!!

Zed One, spillede Fifa med Lange i går og han sagde også at det var over alt forventning i Thisted og at det havde været et dope Jam! BIG UP!

Nåh ja, fik lavet posteren færdig, sendte den til trykkeriet for i dag at opdage at vi ikk’ har fået skrevet Team Extreme med på LINE UP! Men det er Langes skyld!! (Undskyld, Hakimm)

PS. Jeg har lavet D-oN hjemmmeside www.hvorermintaxabon.dk med kan ikk finde ud af at lave en Tagwall, Kan du hjælpe??

Smid et svar
Avatar billede zed_one Praktikant
20. november 2006 - 18:07 #5
ja det var lidt ærgeligt du skulle det - men så længe at i fik posteren færdig (med en enkelt misser, men så må de jo bare være surprise act, hehe).

Rart at høre - de virkede også ret positive over det, så det er godt at høre det ikke bare er af ren høflighed :)

Ja d-on snakkede også meget om i fredags at jeg skulle checke op for den side og har da også lige luret den kort - cool side. Jeg er dog ret rusten indenfor det digitale medie efterhånden, da jeg har valgt at koncentrere mig om tryksiden i og med at der er for mange om spillet på den digitale side nu om dage, samt at jeg jo arbejder på trykkeri. Men jeg har da en homie jeg kan spørge - han har kodet kasper spez's side samt lidt andre ting for runforcover - jeg spørger ham da lige næste gang han er online.
Avatar billede graupner Nybegynder
21. november 2006 - 08:41 #6
Hej igen..

Jaaa, det går dog stadig ikke helt smertefrit! ”De grønne bude” skulle leverer posterne i går aftes, men kom ikk’ og nu ved ingen hvor de er! Og release festen er Torsdag.. Men mon ikk de bliver fundet i løbet af dagen ellers er alternativet, at vi tegner dem i hånden på A4!

Mht. D-oN side – Jeg er også rimelig tilfreds, men da det jo bare er en vennetjeneste, har jeg jo ikke brugt mange timer på den! Du kender det sikkert; så kan man sidde og bruge alt ens fritid på at lave grafik etc. For homies!
Men du skal ikke tænke så meget over det med hans Tagwall – Jeg smider bare hans mobilnummer ind, så kan folk sms ham i stedet!

Go Tirsdag og  16 håndtegn
Avatar billede zed_one Praktikant
21. november 2006 - 13:36 #7
hehe ja helt problemfrit må man da ikke sige det går! i kan jo næsten ikke nå at få posters hængt op og blive set og jeres alternativ er da også nede på gadeniveau, så det er da cool nok, hehe.

og ja kender alt om det der med at hjælpe for meget - har også blusset ned for det med årene, men gør det dog stadig i ny og næ. Skal ha klasket et eller andet sammen for dj direct snarest f.eks. Han trænger sgu også til en omgang pr, da man aldrig rigtigt hører det store om/fra ham.

Held og lykke med releasen!
Avatar billede graupner Nybegynder
22. november 2006 - 09:44 #8
Tak tak, der skal nok blive gang i Studenterhuset i morgen!

Nå, synes lige du skal have en status på poster-projektet (og så har du lidt at grine af)!! Jeg opdagede at vi havde glemt Team Extreme i line uppen. En go stener!

Fik plakaterne i går efter job, gik ned til Lange, hvor vi så efter at have kigget på dem 16 gange, opdagede vi at K-liir var stavet forkert!

Yes, så et par fuck up blev det til. Ha ha ha

(VI LUKKER HERFRA)
Avatar billede graupner Nybegynder
30. januar 2007 - 10:25 #9
>F