Avatar billede a1s2 Nybegynder
16. november 2006 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer standardskiltet om OE op hver gang

Selvom Outlook Ekspress står til at være standard i funktioner og indstillinger og Mikrosoft Outlook ikke stÅr til at være det kommer spørgsmåler op måske hver 3-eller 4 gang. Jeg synes, det er fint, det viser når det er forkert, men irriterende at spørgsmålet lige pludselig er begyndt at komme. Det er sket efter de sidste opdateringer fra Mikrosoft Outlook blev installeret
http://aycu24.webshots.com/image/4983/2000207359169097166_rs.jpg

Det er dette skilt det drejer sig om
Avatar billede jacla Nybegynder
17. november 2006 - 06:17 #1
Løsningen står på skiltet.

Fjern fluebenet ved "udfør altid denne kontrol" C",)

vh

Jan
Avatar billede a1s2 Nybegynder
17. november 2006 - 13:46 #2
som jeg skrev syntes jeg at det er fint, at den udfører kontrollen. Det vil den jo ikke gøre, hvis jeg fjerner fluebenet
Avatar billede jacla Nybegynder
17. november 2006 - 14:19 #3
Jammen hvis du går ind i IE => Funktioner => Internetindsstillinger => programmer og vælger det post-program du vil have som standard, Vil det være standard til du vælger et andet.

vh

Jan
Avatar billede a1s2 Nybegynder
17. november 2006 - 17:15 #4
Jeg havde glemt alt alt om at der også kunne sættes internetindstillinger i IE. Det var det, der skulle til, Jeg er fri for skiltet og jeg har flere gange tjekket om OE stadiv var standard, og der ser det bliver det ved med at være. Tak for hjælpen
Avatar billede jacla Nybegynder
17. november 2006 - 21:23 #5
Velbekomme C",)