Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
14. november 2006 - 18:56 Der er 5 kommentarer

itunes problem - mac program på pc

1. Hvis man sætter "kopier filer til mappen itunes musik, når de føjes til bibloteket" til og herfra kopier en hel masse musik.

2.
nu sletter man så filerne i bibloteket via. delete knapper, så kommer der er "flyt filen til papirkvurven" og her siger man ja.

3. nu er filen slettet fra itunes bibloteket, men hvis man kigger i itunes mappen er filen der stadig.

4. jeg har 8 gb, hvis jeg ser i itunes men 16 gb, hvis jeg ser info fra selve itunes mappen.

5. så selv om man sletter filen fra programmet, er filen stadigvæk på computeren..

itunes er installeret på en pc, men jeg ville høre om nogle kender til samme problem ?

regards..
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. december 2006 - 09:28 #1
Prøv at tømme papirkurven!
Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
28. december 2006 - 12:09 #2
he he he he.. hvis det var så simpelt, havde jeg ikke skrevet her ;-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. december 2006 - 12:26 #3
Kan det have noget at gøre med at papirkurven har sine egne rettigheder og at den skal fyldes og tømmes manualet ???
Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
29. december 2006 - 01:35 #4
nej, det er intet i papir kurven.
Det er nemlig dette der er problemet. selv om at man vælger at slette et stykke musik, laver den et kopi i skralderen og derved beholder filen i itunes mappen,
det er sku underligt..
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. december 2006 - 09:36 #5
Smid din PC væk og luk spørgsmålet.
:-)

Not a clue . . .