Avatar billede dotdonk Nybegynder
12. november 2006 - 19:17 Der er 1 løsning

AdventureWorks error handling spm.

Hej med jer

Jeg har den sidste tid kigget lidt på AdventureWorks sample DB fra MS og prøvet og "adoptere" en nifty feature.

Intern DB error logging med Triggers osv.

I AdventureWorks db, kan man se at der er logget fejl og events så det må virke, bare ikke i det eksempel jeg har lavet.

:-(

Det handler specifikt om disse tabeller, procs og triggers i AdventureWorks db:

----------------------------
Tabeller:
----------------------------
- DatabaseLog
- ErrorLog

----------------------------
Procs:
----------------------------
- uspLogError
- uspPrintError

----------------------------
Trigger:
----------------------------

- ddlDatabaseTriggerLog
----------------------------

Er der nogen som har erfaring med dette og fået det til at virke og i såfald hvad skal man være opmærksom på?

Håber at høre fra jer

/DD.
Avatar billede dotdonk Nybegynder
17. november 2006 - 14:47 #1
lukker spm