Avatar billede hatef Nybegynder
09. november 2006 - 19:12 Der er 9 kommentarer

Hvad slags video kort?

Jeg har fået et spil med PC-DVD rom. hvad slags grafikkort-videokort er bedst for sådan slags spil?

MVh
H. Hansen
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. november 2006 - 19:17 #1
Wooot??
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
09. november 2006 - 19:31 #2
Et grafikkort til > 1500 er formodentlig hvad du leder efter, uden at ane noget om computer-type osv :)
Avatar billede hatef Nybegynder
09. november 2006 - 19:49 #3
Wooot? Selv. Var det så svært at forstå spørgsmålet?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
09. november 2006 - 20:06 #4
Well - det er ikke just et meget præcist spørgsmål du stiller, så jeg forstår sådn set godt loppehundens udbrud.

For at kunne besvare det godt, kræver det at finde ud af hvilken computer du har: cpu, ram, hdd, bundkort, samt nuværende grafikkort (ikke grafikkort-videokort :), og hvad du er villig til at give for det.
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. november 2006 - 20:09 #5
"Jeg har fået et spil med PC-DVD rom. hvad slags grafikkort-videokort er bedst for sådan slags spil?"

Hvordan vil du have nogen kan tyde dette ?
Jeg kender ingen spil ved navn PC-DVD rom, så hvordan skulle jeg kunne vide hvilke krav du har og hvad din maskine indeholder
Avatar billede milter Ekspert
09. november 2006 - 20:43 #6
hatef,

Jeg tror, du ville få flere gode forslag til at løse dit problem, hvis du var bedre til at svare/takke brugere for deres forslag.

Mange af brugerne i dette forum gør som mig, de checker din profil, før de beslutter sig for, om de vil prøve at hjælpe dig eller ej. Hvis det viser sig, at du har stillet mange spørgsmål uden at gide komme med feedback/give point til dem, som har hjulpet dig, så siger de (lige som mig): "Ham/hende gider jeg ikke spilde min tid på".

Du har lige nu 21 åbne spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=hatef

Nogle brugere her på eksperten hjælper andre, fordi de gerne vil dele deres erfaringer med computere med andre, andre gør det for at samle point. Andre har måske andre grunde, men fælles for dem alle er, at uden feedback fra spørgeren virker det ikke.

Hvis du fremover gerne vil have hjælp til problemer med din computer, skulle du måske prøve at vende tilbage til dine åbne spørgsmål og give lidt feedback til folk, fortælle om deres forslag har virket eller give point.

Prøv at kigge på linket herunder:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede hatef Nybegynder
10. november 2006 - 14:08 #7
Hej milter
Jeg ved ikke hvad der sket før, men jeg vender altid tilbage tikl de folk som har svaret på mine spørgsmål og give dem feedback og takker dem. Jeg er ikke sådan et utaknemmelig menneske. Det kan godt være at mit spørgsmål var ikke præcis nok.

MVH
H. Hansen
Avatar billede milter Ekspert
10. november 2006 - 16:24 #8
Hej hatef.

Du skriver:

"Jeg ved ikke hvad der sket før, men jeg vender altid tilbage tikl de folk som har svaret på mine spørgsmål og give dem feedback og takker dem."

Det er vist en del overdrevet. Prøv selv at læse dem alle igennem.

Og du er også tidligere blevet gjort opmærksom på, hvordan man giver feedback, lukker og uddeler point. For en sikkerheds skyld får du linket her en gang til:

http://expfaq.dk/?
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 12:22 #9
Lukketid??