Avatar billede charliee Praktikant
08. november 2006 - 14:23 Der er 6 kommentarer

lodret tekst i word

jeg kan ikke finde ud af at få teksten til at vende lodret (tror nok det hedder vertikal).
Det skal være sådan at man kommer til at skrive langs papiret hvis man kan sige det sådan.
Avatar billede udvikler Nybegynder
08. november 2006 - 14:26 #1
Peg på Tekstboks i menuen Indsæt, og klik derefter på Lodret
Avatar billede charliee Praktikant
08. november 2006 - 19:30 #2
Der står ikke lodret når jeg peger på "tekstboks"..
Jeg har WORD 2000
Avatar billede blanken Praktikant
16. november 2006 - 21:18 #3
Når du indsætter teksboks og klikker i boksen får du en anden lille boks frem. Samtidig dukker der 2 små bokse frem, udenfor dokumentet. Den ene hedder "tekstboks", hvor den anden hedder "lærred".

Du klikker på det A(med streger) der er i "tekstboks" og så kan du vende din tekst efter behag.

Håber at det lykkedes.
Avatar billede charliee Praktikant
17. november 2006 - 14:21 #4
Når jeg klikker på min tekstboks kommer der ikke nogen anden boks frem:/?...
Avatar billede charliee Praktikant
17. november 2006 - 14:27 #5
Har lige fundet ud af det på en anden måde:)
Jeg lavede en tekstboks, og så gik jeg ind i formater, og der var så noget er noget der hedder tekstretning;)
Avatar billede blanken Praktikant
18. november 2006 - 00:48 #6
Du kunne i princippet også havde lavet en tabel og herefter klikke på formater. Tænkte bare ikke så langt.

Husk at lukke :)