Avatar billede 080dk Nybegynder
04. november 2006 - 13:37 Der er 1 løsning

Oversætning. Engelsk/Dansk

En som vil oversætte denne tekst, bemærk tabelen, og php koden skal stadig værer der,;-)

<table width="451" border="0" cellspacing="2" cellpadding="0" align="center">
  <tr>
    <td colspan="2">
      <table width="447" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
        <tr>
          <td height="20" bgcolor="#D3D3D3"> <div align="left"><b>What are these
              credits for?</b></div></td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">One credit equals one impression you receive. For instance,
      if you have 5,000 credits, then your link will be shown 5,000 times.<br>
      &nbsp; </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">
      <table width="447" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
        <tr>
          <td height="20" bgcolor="#D3D3D3"> <div align="left"><b>How many links
              can I display on one page?</b> </div></td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">You can display from 1 up to 5 links per page by grouping
      them in a link box. By displaying 1 link you send 1 impression, by displaying
      5 links you send 5 impressions.<br>
      &nbsp; </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">
      <table width="447" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
        <tr>
          <td height="20" bgcolor="#D3D3D3"> <div align="left"><b>Can I make links
              to open in a new window?</b></div></td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2"> You are surely interested in getting high quality traffic.
      Since visitors tend to close pop-up windows without examining their content,
      we made links to open only in a top window. This ensures that you get real
      traffic instead of void and useless hits.<br>
      &nbsp; </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">
      <table width="447" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
        <tr>
          <td height="20" bgcolor="#D3D3D3"> <div align="left"><b>Still have an
              unanswered question? </b></div></td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td colspan="2">Do not hesitate to send it to <a href='mailto:<? print $var[adm_email]?>'><? print $var[adm_email]?></a> and we'll
      be happy to help you.<br>
      &nbsp; </td>
  </tr>
</table>
Avatar billede 080dk Nybegynder
04. november 2006 - 22:47 #1
LUKKER