Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2001 - 12:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SETI@Home login problemer

Hej,

Siden jeg installerede SET@Home, på min WIN2000 computer, har jeg ikke kunnet logge ind. Den kommer med fejl der hedder: \"Error -26;0\". Og den fortæller at SETI@Home-serveren måske er nede og at man skal prøve senere, men nu har jeg prøvet i en måned!

Jeg kører med version 3.03.

MVH. Ahl
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. maj 2001 - 12:24 #1
Jeg kører med to seperate 3.03 versioner på Win2000 Prof uden problemer... Har du prøvet at geninstallere, at verificere dens connection (hvis du har proxy) m.v. ?
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2001 - 12:27 #2
ok, lige da jeg så du skrev proxy, kom jeg i tanke om at jeg havde konfigureret den til at køre igennem en proxy. De jeg så prøvede uden proxy, kom der en anden fejl: \"Error -16;0\"!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. maj 2001 - 12:29 #3
taget fra en nyhedsgruppe:
I think I am going to bag any idea of working on the seti@home project.  I have been trying to connect with the computers at Berkeley for most of the week without success through my proxy server with out any luck.  At first I thought maybe I was inputting the address of my WinGate proxy server  incorrectly, but it matches all other proxy settings I have on my network.  I keep getting an error message that says server host is unknown (error 26;0).

So rather that continuing to be frustrated, I\'m just going to delete the thing and move on.  I hope you are having better luck if you\'ve decided to jump in on the project.

Hold the phone.  I made one last attempt.  This time I did not use the private IP address when I populated the proxy server field, but instead used the machine name of my WinGate server and got right through on the first try.  Guess I shouldn\'t be admitting all of this here.

Avatar billede limemedia Nybegynder
20. maj 2001 - 12:31 #4
anvender du en proxy ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. maj 2001 - 12:32 #5
jeg kører en af mine gennem AnalogX proxy og hvis du sætter Seti til at køre gennem HTTP proxy og ikke socks virkede min, men sætter jeg både HTTP og Socks proxy virker det ikke...
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2001 - 12:35 #6
Jeg bruger ikke proxy mere!
Før brugte jeg World Online\'s proxy.wol.dk.
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 12:54 #7
Kan du lave en \'Tracert sagan.ssl.berkeley.edu\'
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2001 - 12:58 #8
ja!
Avatar billede mlj Nybegynder
21. maj 2001 - 11:53 #9
Du er ikke den eneste, der har problemer med seti. De seneste dage har serverne vist været ustabile.

http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=9390965281

Seti-optimering og gode råd:

http://www.eksperten.dk/spm/71929