Avatar billede fejehund Nybegynder
30. oktober 2006 - 19:24 Der er 1 kommentar

VPN disconnects

Hej
Prøver at koble op til min mail igennem en VPN. Kobler fint nok på min mail men efter ca. 2-3 minutter pr. gang bliver jeg smidt af.

Jeg kan få det til at virke på en anden lokation.

Jeg har internet igennem Broadcom, og har en trådløse Dlink 624 + router.

Kan forestille mig at det må have noget at gøre med min router, da jeg jo kan få fin forbindelse på en anden lokation.
Avatar billede robert-langdon Nybegynder
29. juni 2007 - 11:38 #1
Hvad er det for en mail-klient? Kobler du op til en Exchangeserver?
Har du prøvet at skrive IP-adressen og maskinnavnet (serveren) ind i din hosts-fil?