Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 10:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

no device

hej jeg har lige skiftet winsows-me ud med windows 2000nt-pro
men når jeg vil spille spil skriver den FAILD TO CREATE DIRECT3D DEVICE
jeg har en cd med drivere til lydkort og skærmkort(nvida riva tnt2 model64)
det er en cd der fulgte med mit w-me
men w-2000 kan ikke finde noget overhovedet når jeg smider cd-en i den er helt blank
så jeg kan ikke installere driverne
så hvad gør jeg nu
og hvad er problemet

>>--tommy--<<
Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 10:53 #1
jeg glemte at skrive at mit lydkort fungere og det gør skærmkortet også
untagen når jeg spiller
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:07 #2
Gå ind på http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/detonator3.html
og hent Detonator3 der er den nyeste driver til dit grafikkort.
Den virker til 2000.
det kan godt være at det er driveren til dit grafikkort der er problemet
Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 11:13 #3
ok men jeg skal ha den der virker til windows2000nt-pro ikke
og ja da jeg prøvede at instalere driveren til grf-kortet manuelt skrev den at det ikke virked til win-2000
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. maj 2001 - 11:17 #4
det er dit grafikkort der er noget i vejen med, eller d.v.s. det er det jo faktisk ikke.. Den driver CD du fik med til Win-ME kan ikke bruges i Win-2K.. så du skal nok følge xneox\'es råd om at gå ind og downloade de nye drivere

du skal huske at vælge driverne til Win-2K ellers er du jo ligevidt
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:24 #5
Linket jeg gav dig henviser til nvidia\'s side hvor du kan hendte den driver der virker til 2000.
Åben linket ok klik neders til venstre på windows2000 ikonet og du kommer til derres download side hvor du nederst på sider skal klikke på den fil der heder \"TNTW2KE.EXE\" og så ellers gemme filen der hvor du vil havde den, og når du er færdig med at downloade dobbelt klikker du på fillen og følger deres anvisninger...

Held og lykke...
Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 11:25 #6
ok jeg kan vel ikke få lidt mere hjælp da det ikke er min stærke side at hente drivere:-)
jeg har downloadet den og instalered driveren men det er det samme
den skriver at driveren muligvis ikke passer til hardwaren så måske er der ikke den rigtige driver jeg downloaded

>>-tommy--<<
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:29 #7
Filen du hentede heder den  TNTW2KE.EXE
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:35 #8
Bare for at spørge dumt har du genstartet efter du har instaleret den nye driver
Avatar billede tommy.b Nybegynder
20. maj 2001 - 11:44 #9
-->> nxeox NU virker det
jeg havede hentet zip filen istedet for exe
men nu fik jeg hentet den rigtige
så tusind tak for hjælpen:-)))
nu håber jeg barer at windows-2000 kører bedre end windows-me
men mon ikke!

>>--cyfer--<<
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:49 #10
2000 er meget bedre end ME. uden nogen formor for tvilv...
Avatar billede xneox Nybegynder
20. maj 2001 - 11:50 #11
ups. former......