Avatar billede micca Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

F-Secure

Hej er der nogen herinde som er bekendte med TDC's F-Secure? Jeg har brug for st tillade netværkstrafik gennem firewall'n. Den spørger efter bl.a. DNS navn of IP område, menaner ikke hvad jeg skal skrive der.

vh
Michael
Avatar billede timmeren Nybegynder
03. november 2006 - 11:11 #1
kender ikke det program vildt godt men.

dns, er din domain name server,

gå ned i start, og i kør, og skriv    cmd

derefter  ipconfig /all

så kommer din dns frem, i form af en ipadresse f.eks 192.168.1.1

og dit ip område må være subnettet det er på, står også inde i ipconfig /all

ip adress
og undernetmaske mener jeg den hedder .

men som sagt har ingen anelse, kunne bare forstille mig det var noget i den stil
Avatar billede micca Nybegynder
05. januar 2007 - 12:07 #2
tillader mig at svare selv her...