Avatar billede backupmand Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:46 Der er 5 kommentarer

metode ikke fundet

Nogle der kender til flg problemstilling ?

java.lang.NoSuchMethodError: org.w3c.dom.Element: method getLocalName()Ljava/lang/String; not found

Jeg benytter xml-apis.jar fra Apache xalan-j_2_7_0. jeg kan også godt se, at metoden ikke ligger inde i. Nogle der ligger inde med en gammel xalan version? Jeg går ud fra metoden er deprecated ?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2006 - 17:17 #1
Du compiler med nogle andre jar filer end du koerer med.

Derfor compiler din kode fint, men naar du skal koere, saa fejler det med den fejl.

Faa de to synkroniseret og du har ikke det problem.
Avatar billede backupmand Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:31 #2
hm jeg prøver, og vender tilbage
Avatar billede arne_v Ekspert
09. december 2006 - 23:44 #3
backupmand ?
Avatar billede backupmand Nybegynder
10. december 2006 - 08:40 #4
Problemer med forskellige java-versioner. Problemet er løst for længe siden, bare smid et svar da det var rigtigt.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 17:34 #5
ok