Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. oktober 2006 - 13:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

regesupreme fjerner nøgler, så jeg skal installere messerger igen

Med det nye messenger live system har jeg fået et problem med regsupreme. Jeg regner det ellers for et rigtigt godt program

Den finder 13 ugyldige nøgler, der gør at messenger live skal installere sig selv hver gang det åbnes eller at jeg skal reperare mesenger liver ved at geninstallere det.

Kan det ikke lade sige gøre at undtage disse nøgler fra scanningen f.eks. Det sker ligegyldigt om jeg foretager en grundig eller en normal scanning
Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. oktober 2006 - 16:55 #1
Jeg har fundet nedenstående i hjælp, men ved ikke hvad det er jeg skal gøre

Q: The program always removes certain entries I would like to keep. Is there a way to ignore entries?
A: Yes. You can edit the \Data\Default IgnoreList.dat file. RegSupreme will ignore all found entries which contain some of the keywords found from this file.
Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:21 #2
Regsuprem giver mulighed for at gå direkte i regedit. Hvis man højreklikker på en ugyldig nøgle der ved binære nøgler og omdøber den, finder regsupreme den ikke igen.
Så på den måde blev mit problem løst