Avatar billede simjul Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:32 Der er 1 løsning

Video - ppp-fil

Hej

En af mine kollegaer har optaget noget video på et dvd-ram medie og efterfølgende overført det til computeren via programmet Digital Photo Navigator ver. 1.5. Dette har resulteret i en ppp-fil, som hun har brændt ned på en cd.

Dette har dog resulteret i, at hun ikke kan afspille videoen uden at programmet er til stede på de enkelte computere.
Hvordan løser vi dette problem?

Og har I andre råd til, hvordan processen kan blive nemmere i fremtiden? Jeg har nærmest ingen erfaring med video!
Avatar billede simjul Nybegynder
02. januar 2007 - 15:19 #1
Lukker