Avatar billede fuxie Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:58 Der er 2 kommentarer

Tekst der laves om til grafik

Hej,

Der er nogen der sætter små grafik-dimser ind i teksten når man chatter... Dette ved jeg så sker pr automatik..

Jeg er tit nød til at lukke det aktive chatvindue, og derefter hente history vinduet frem (desværre opdateres history først når chat-vinduet lukkes) for at læse hvad det egentlig er der blev skrevet, for her står den rene tekst..

Nogen gang er det jo bogstaver midt inde i et ord der bliver erstattet af en grafik, som fx hvis brugeren i den anden ende har erstattet ordet "av" med en smiley-dims der har en øm finger, så bliver ordet "navn" til "n<grafikdims>n"... Det er jo temmelig ulæseligt..

Men er der ikke en måde jeg (som modtager) kan slå det fra??
Avatar billede web-girl Nybegynder
20. oktober 2006 - 01:03 #1
Jo, du kan slå "vis humørikoner" fra. I MSN Live Messenger gør du det under funktioner -> indstillinger -> meddelelser.
Avatar billede fuxie Nybegynder
01. juli 2007 - 22:50 #2
Ingen idéer??

web-girl's foreslag gav ikke noget synligt resultat.