Avatar billede keldo Nybegynder
18. oktober 2006 - 10:18 Der er 2 løsninger

Spore hvornår et dokument sidst har været åbent?

Jeg har været på ferie, og og vist desværre haft ubudne gæste på min pc. (en kollega) Har har siddet og læst nogle af mine word og excel dok. Er der nogen som kener et program så kan scanne alle filerne og oplyse hvornår de sidst har været åbnet eller læst? Og måske hvornår de sidst 3 gange var??
Ved jeg kan højre klikke og vise egenskaber, men det er ikke helt det samme og det tager lang tid.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:19 #1
Du kan i xp under søg, søge efter dokumenter som sidst har været åbnet d. xx.

Tror ikke det er muligt at se de sidste 3 gange...
Avatar billede keldo Nybegynder
21. november 2006 - 17:25 #2
lukker