Avatar billede madd Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at skifte SMTP alt efter netværk

Hej,

Jeg fandt for et par uger siden et skide smart program, til at sende e-mail igennem. Programmet fungerede som en proxy, der kørte fra localhost og routede SMTP-trafik videre til "rigtige" SMTP-servere alt efter hvilket netværk computeren var på. Dette er enormt praktisk på en laptop, som benyttes fra flere forskellige lokationer med forskellige udbydere.

Desværre stod min harddisk af - og jeg har glemt hvad programmet hed.

Programmet var skrevet af en svensker og havde et rødt og sort ikon. Det var freeware til ikke-kommercielt brug.

Hvem ved hvad programmet hed?
Avatar billede madd Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:27 #1
.. eller hvem kender til et lignende program?
Avatar billede snowball Novice
17. oktober 2006 - 14:36 #2
Avatar billede madd Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:37 #3
Præcis. :-) Tak