Avatar billede kimss Nybegynder
17. oktober 2006 - 11:14 Der er 1 løsning

Liste over actxserver kommandoer i Matlab

Jeg roder med en eksisterende kode, som kommunikere via Matlab til et simuleringsprogram vha actxserver kommandoen. Jeg vil gerne have en liste over de kommandoer, som man kan bruge med invoke efter actxserver er kaldt. Methods kommandoen giver ikke et fyldestgørende resultat (de kommandoer, som bliver brugt i den eksisterende kode findes ikke i denne liste).

her er et par linier af det eksisterende:

studio=actxserver('MWStudio.Application');
invoke(studio,'OpenFile',strcat(path,name));
invoke(studio,'DeleteResults');
invoke(studio,'StoreParameter','D_res',D_res);

Jeg vil gerne have en liste som inkluderer "OpenFile", "DeleteResult", "StoreParameter" og hvad man ellers kan.

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede kimss Nybegynder
05. januar 2007 - 14:03 #1
Jeg fandt selv et svar...