Avatar billede funti Nybegynder
13. oktober 2006 - 23:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejl ved installering af php 5 i apache 2

Jeg har spurgt om det før - det blev aldrig løst...

hvorfor kan jeg ik få mit php5 til at køre på en winxp pro maskine med apache 2?

uden php virker apache fint... nogen der har links til guides el.lign?
Avatar billede coderdk Praktikant
14. oktober 2006 - 00:23 #1
Mon ikke du kan bruge denne guide: http://mpcon.org/apacheguide/ - Ellers har jeg hørt at nogle har problemer med apache 2.2 på windows...
Avatar billede funti Nybegynder
14. oktober 2006 - 01:01 #2
smid svar... fik det jeg skulle bruge... takker!
Avatar billede Slater Ekspert
14. oktober 2006 - 01:01 #3
Jeg havde samme problem i forgårs. Lader til problemet kun er i 2.2 versionen af Apache, som coderdk nævner. Jeg prøvede af ren frustration at installere 2.0 versionen i stedet, og så virkede det fint.
Avatar billede coderdk Praktikant
14. oktober 2006 - 01:11 #4
Cool (c: