Avatar billede prefalch Praktikant
13. oktober 2006 - 22:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan får jeg åbnet porte i kaspersky internet security 6.0

Jeg har forsøgt mig med at gå ind i network settings/port settings og indtastet den port jeg vil åbne, men der sker ikke noget. Er der andre ting jeg skal foretage mig.
Avatar billede langbein Nybegynder
14. oktober 2006 - 15:02 #1
"..at gå ind i network settings/port settings og indtastet den port jeg vil åbne,.."

Du er ikke i Windows sin firewall og forsøker å stille inn. Windows sin firewall bør være helt av.

For åpning av port hos Kaspersky:

1. Klikk pa den røde "V" for å få opp betjeningspanelet til Kaspersky.

2. Klikk på protection

3. Klikk på anti hacker.

4. Klikk øverst på teksten "anti hacker running"

5. Velg settings.

6. Gå så inn på anti hacker og settings igjen.

7. Velg rules for packet filtering.

8. Øverst til høyre, velg "Add".

9. Det bør så holde med å velge "Local port" (pluss verdi), "Inbound-outbound" og "TCP".
Avatar billede prefalch Praktikant
15. oktober 2006 - 12:27 #2
Tak for din hurtige hjælp, der er hul igennem