Avatar billede bez Nybegynder
13. oktober 2006 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Problem med Trendnet Tew-611BRP/langsom d/l hastighed (trådført)

Jeg er ved at skifte mit "gamle" d-link kabelførte netværk ud med ovennævnte trådløse router. Problemet er, at når mit netværkskabel sidder i den gamle router, så kan jeg d/l med 220 kb/s men lige så snart jeg flytter kablet samt bredbåndskablet over fra d-link'en til 611BRP'en, så bliver forbindelsen ustabil og så kan kun d/l med 30-40 kb/s i gennemsnit..  ..og så er det ikke engang trådløst..??

Har jeg glemt et eller andet - kan man ikke bare sætte routeren op og så er man på??  Jeg har været inde i routerens opsætning, men jeg syntes ikke jeg kan se, at der er noget forkert..
Avatar billede bez Nybegynder
13. oktober 2006 - 23:51 #1
skulle bare opgrader firm waren - så virkede det..
Avatar billede kenp Novice
14. oktober 2006 - 14:11 #2
Så mangler du bare at marker dit navn også trykke accepter.