Avatar billede hovendal Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:11 Der er 3 kommentarer

DVD menu med "link" til .avi filer

Hejsa!

Jeg har en række video klip, som jeg kunne tænke mig at brænde ned på en dvd..de er allesammen i divx format, da det så kan lade sig gøre at have alle klip på én dvd..

Jeg kunne godt tænke mig at have en menu, hvor man kan vælge mellem disse forskellige videoklip, frem for at skulle til at benytte min afspillers "filhåndtering".

Jeg ved udemærket godt hvorledes jeg kan lave det om til mpeg/dvd format, og hermed lave en alm. dvd, men dette er jeg IKKE interesseret i, da de så ikke allesammen kan være på samme skive..

Det har simpelthen ikke lykkedes mig at finde et program, som kan klare dette - nogen af jer derude som kender til et??

På forhånd mange tak!
Avatar billede coderdk Praktikant
12. oktober 2006 - 14:11 #1
Du kan kun få en DVD-menu ved at lave en DVD... Så det skal du nok ikke regne med at du kan - Med mindre at din afspiller giver mulighed for at lave en speciel menu til "data"-DVD'er (hvilket jeg aldrig har hørt om).
Avatar billede norbert_ Nybegynder
12. oktober 2006 - 14:25 #2
Prøv at kigge på denne:
http://www.videohelp.com/tools?tool=DivXMediaBuilder
Jeg er ikke så satans god til engelsk, men mon ikke det er det, du søger?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
12. oktober 2006 - 14:26 #3