Avatar billede dosdesign Juniormester
08. oktober 2006 - 21:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kommer explorer via windows update pr. automatik

Hej - Ved nogen om windows vha. windows update, som jeg har slået til, selv kommer med den nye explorer 7.0 som jeg kan se der er kommet (har selv 6.0 p.t) - det er bare så man ved det er det rigtge man får installeredet, istedet for man selv skal ind og finde den nye version ?

Og hvad med Outlook ekspress 6,0, er der kommet nyere version end den og kan man få den installeret vha windows update ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. oktober 2006 - 21:13 #1
IE7 er ikke færdig endnu.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. oktober 2006 - 21:14 #2
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. oktober 2006 - 21:25 #3
ok - men når den er kommer den så via update ? og hvad med express
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. oktober 2006 - 21:25 #4
P.s Jeg har installeret den danske XP inkl. sp2
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:11 #5
IE 7 bliver installeret automatisk. Man skal enda installere en bestemt fil, hvis man vil undgå det. Det bliver ikke et fravalg i Windows Update. Og denne option bliver kun mulig, da firmaer skal have lov til at fravælge IE7 ved nye installationer.
Jeg bruger i øvrigt IE7 RC1, og er imponeret. Jeg har i øvrigt kun været på en side, hvor IE7 havde problemer. Jeg er vild med anvendelsen af tabs (faneblade).
Alt support til ældre versioner stopper med IE7.
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. oktober 2006 - 08:46 #6
Ok tak - og er det det samme med outlook ekspress ?

men så kan jo godt bare læne sig tilbage og vente på den kommer automatisk !
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:21 #7
Ja, jeg mener Express også kommer automatisk.
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. oktober 2006 - 17:40 #8
Ok tak alle - så håber vi det !
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 11:29 #9
Skal vi lukke?
Avatar billede dosdesign Juniormester
14. oktober 2006 - 13:47 #10
ja
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 14:32 #11
Var vi ingen hjælp?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. oktober 2006 - 16:01 #12
åbenbart ikke
Avatar billede dosdesign Juniormester
15. oktober 2006 - 09:39 #13
tak