Avatar billede jenskromann Nybegynder
07. oktober 2006 - 21:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

I har idéerne, Vi laver dem!

Hej - vi står og mangler lidt idéer til hvad der kan blive hot på nettet! Har du nogle fede idéer til noget mega sejt noget, som endnu ikke er udkommet, eller har du dine egen idéer inde i dit hovede, som du vil ud med - så er du komemt til den rette!

- Har du en idé, så laver Vi dem - og du får penge for konceptet!

Høre mere på e-mail:
jens.kromann@ofir.dk

Email skal indeholde:
- Dit navn og alder
- Du giver et resumé at din idé
- VI svare dig tilbage indefor 1-2 timer!

VI høres ved!
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
07. oktober 2006 - 22:08 #1
Og hvem er i så ???
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. oktober 2006 - 22:16 #2
Jeg vil kraftigt anbefale ingen til at sende nogle ideer afsted til dem, med mindre i har en form for kontrakt (NDA) da i ellers ikke har nogen som helst garanti for at få pengene for dem.

Derudover når der ikke oplyses hvem de er, samt der kun oplyses en ofir, virker det endnu mere mistænksomt.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. oktober 2006 - 22:28 #3
Rolig venner, jeg opfatter det som et oplæg til yderlige dialog.

Hvis det her var et IT-hus der skulle leve af kunder, ville henvendelsen aldrig se sådan ud. Så slå koldt vand i blodet og vend jer mod mulighederne. Her er nogle (måske unge?) mennesker der gerne vil andre det bedste og samtidig selv gøre det godt. Det er da ik' så tosset en indstilling til at komme i gang. Ta' nu kontakt til dem, hvis I har noget på hjerte.

Knæk & Bræk! - Flot initiativ!
Avatar billede hacked Nybegynder
08. oktober 2006 - 00:46 #4
Penge for konceptet? Flot initiativ? Helvede skulle fryse over før jeg ville sende koncepter til fremmede der ikke giver sig tilkende. Skriftlige og signerede aftaler er vejen frem. Det er svært at sætte pris på et koncept idet det ikke er garanteret succes. Dermed er man næsten garanteret en lav pris medmindre man som sælger kommer til at få en andel i den mulige succes.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2006 - 00:54 #5
Det kan godt være det er et par unge knægte der gerne vil ha lidt at lave, men det kan ligeså vel være nogle der hamstrer ideer. Verdenen er desværre ikke fuld af gode mennesker.

Så istedet for helt ukritisk at sende sine små guldkorn og ideer man har gået og brygget på i længere tiden, så bør man tage sine forbehold.

Jeg siger på ingen måde at det er en dårlig måde at få udviklet et koncept, men bare at man skal passe på.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
08. oktober 2006 - 10:36 #6
Ja ja - face to face og underskrevne aftaler! - Naturligvis!
Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 13:55 #7
Tja jeg har da en god ide som jeg ikke helt selv kan klare da jeg ikke kan programere og ikke har styr på webservere og sådan men er det sådanne typer man kan henvende sig til eller?

Jeg vil da gerne høre mere om jer ihvertfald inden jeg kommer med mere!

Jeg har brug for nogle gode hænder til at programere for mig!
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:44 #8
themosh>
Jeg ville ikke reagere på sådan et indlæg ...
Har du en god ide.. så gå til et veletableret firma og prøv der ...
Avatar billede jenskromann Nybegynder
13. november 2006 - 00:39 #9
Lukker.