Avatar billede a1s2 Nybegynder
07. oktober 2006 - 11:01 Der er 1 løsning

I word skifter vi farve som korekturlæsere

Vi er 2 personer der retter en bog som korreturlæsere, men i word
er de kommentarer og sletninger begyndt at skifte fra person til person. Før var mine kommentarer blå og hendes røde og kort tid efter er det omvendt. Det er irriterende da det er en lang bog.  Kan der gøres noget ved det, ville det være dejligt.
Avatar billede a1s2 Nybegynder
02. september 2007 - 10:17 #1
ingen respons på dette spørgsmål i meget lang tid gør at jeg lukker dette spørgsmål