Avatar billede parox Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:42 Der er 3 kommentarer

HJÆLP - Programmør søges

Er der en knalddygtig programmør (ASP og diverse) som brænder for at hjælpe med at sø-sætte et spændende projekt??

Jeg søger et samarbejde - selvfølgelig betalt -  Det er et krav at du har tid og lyst. ( helst københavnsområdet )

Jeg er selv gået i gang, men er løbet ind i en mur... :)

Skriv gerne lidt om dig selv og dine krav.
Avatar billede jps6kb Novice
06. oktober 2006 - 17:54 #1
Hvad er det for et projekt? vil meget gerne høre lidt mere om det først.
Avatar billede parox Nybegynder
07. oktober 2006 - 08:56 #2
Det er en side lidt a la Arto, dkbn mm.
Avatar billede jps6kb Novice
07. oktober 2006 - 10:32 #3
Om en måneds tid har jeg ikke andet end tid.
Hvis det er til at leve med, så skriv info om projektets længde, betalingsvilkår og sådan til  post(a)kimbang.dk  så svarer jeg med et par referencer. ;)