Avatar billede tommya Nybegynder
05. oktober 2006 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Læsning fra stream

Jeg har en PrintStream i en klasse jeg bruger som konsol, i den har jeg redelegeret System.out, System.err til mine egne streams out og err ved hjælp System.setOut og System.setErr. Jeg vil nu gerne kunne læse når folk skriver til mine streams, så jeg kan fortolke det og smide op i mit konsol vindue.

Jeg frygter lidt at jeg bliver nød til at køre denne del i en tråd for sig selv, kan det virkelig være rigtigt? Hvis ikke hvordan gøres det så?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2006 - 17:43 #1
enten må du vente med at vise det til current traad er færdig og returnerer til din
kode eller så må du have en separat tråd
Avatar billede tommya Nybegynder
05. oktober 2006 - 22:55 #2
Ja så, det er jeg jo ked af at høre, i det tilfælde er det nok nemmere bare at tilføje en funktion til tilføjelse af tekst. Du skal have tak for hjælpen, hvis du smider et svar skal jeg sørge for du får point.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. oktober 2006 - 04:09 #3
er det et problem at starte en traad ?

og svar
Avatar billede tommya Nybegynder
06. oktober 2006 - 20:11 #4
egentlig ikke, ønsker bare ikke at have dem hvis jeg kan undgå det :)