Avatar billede hatef Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:49 Der er 3 kommentarer

IMG-Fil

Hej
Hvad er IMG-fil? Hvordan kan jeg læse den?

Tak
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:34 #1
der er flere programmer kan læse filen prøv evt. Poweriso.-> http://dbhome.dk/bartfreak/guider/how%20to%20burn%20and%20make%20bin%20and%20cue.htm
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2006 - 07:34 #2
eller daemon tools :)

Det er et Image ("billede) af en original cd.

Så når du "mounter" den i et af programmerne, så vil det se ud som om, at du har den rigtige cd i drevet, og derved kan kører det som var det originalt.

Dog, kan man i moderne tid, sikre disse med enten secureom eller andre, så man er begrænset :)

men held og lykke med det.. bartfreak, fortæller meget godt, hvad du også kan gøre med den :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 17:30 #3
smider et svar..?