Avatar billede danni_uhe Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hurtig kopi af DVD

hey...

er det nogen der ved om det er muligt at kopier DVD hurtigt, det må maks tage 20min pr DVD.

hvis det er, kan i så fortælle hvilket soft/hardware der er nødvendigt.

mange tak...

husk at skrive som svar, hvis i har en løsning.
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:49 #1
Meget af det kommer også an på din makskine...

Det er meget forskelligt hvor lang tid det tager, men jo mere komprimering der skal laves, jo længere tid tager det....
Har lavet DVD'er på 7 min. og helt op til 80 min.
Avatar billede nva Praktikant
02. oktober 2006 - 15:18 #2
Du kan benytte DVDShrink http://www.dvdshrink.org/
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. oktober 2006 - 11:44 #3
Det kommer så sandelig an på hvad det er for dvd skiver.
Hvor hurtigt brænder du?
Hvis det er en data dvd du kopiere direkte og brænder med 4x vil det tage dig 15 min.

Dvdshrink kan kun bruges hvis det er en film, og det vil ikke tage 20 min.
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. oktober 2006 - 17:33 #4
Ellers er det jo en mulighed at gemme DVD'en som en image-fil... altså ikke komprimeret....
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
03. oktober 2006 - 20:19 #5
okay... det er for min far, jeg spørger. det er fordi, det er et specialt format han får den i, og den skal converteres til et andet format.. jeg vender lige tilbare om hvilket det er.

men hvad maskinen angår skal i går ud fra at det er en god maskine. og at der ikke kører andet i baggrunden end det. det er til erhvervs brug.
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. oktober 2006 - 20:27 #6
OK... hold os opdateret... vi skal nok knække den på 0,5
Avatar billede nva Praktikant
11. oktober 2006 - 07:56 #7
Lægger et svar som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:34 #8
hey alle... han brugte DVDShrink og det virkede... tak skal du have nva for det hurtigt svar...
Avatar billede bubbaa Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:21 #9
så tvivler jeg meget på at det tog 20 minutter