Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:20 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

hvad synes i?

jeg kune godt bruge nogle forslag til forbedringer af min side....

jeg vil have counteren i en seperat frame og jeg laver ikke farven om på baggrunden...

der er nogle problemer med frames\'en.. den store jeg putter alting indeni(for at skjule filnavnene på siderne).. hvorfor resizer den ikke rigtigt? og hvorfor loader main.html ikke i nogle versioner af internet explorer? framepagen for den er index2.html

allesammen på www.furcen.org/~wheio
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:23 #1
Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke engang åbne siden. Jeg kører Win NT med den  tilhørende explore!!!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:24 #2
jo nu lykkedes det!!!
Den var bare tung!!!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:28 #3
Der ikke noget på siden der fanger øjet så man får lyst til at blive på siden!

Det ser lidt dumt ud når du laver en hvid baggrund på navnet øverst!

Når du går ind på en underside er der jo et helt andet design. HVAD SKER DER???

Istedet for at have en mail adresse bør du nok få lavet en mail-form.
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:28 #4
ja det er ikke lige den hurtigste server men den er dratis og har ikke alle de der latterlige regler mht. stødende materiale
Avatar billede fastpoint Nybegynder
17. maj 2001 - 14:28 #5
Jeg kan ikke lige farvevalget og opsætningen
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:30 #6
Hvad forlanger de af reklame?

Hvad har de at tilbyde?
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:31 #7
på min computer er alle farverne nu de samme.... og der er en mail form... faktisk flere af dem, til forskellige timg... den nederst på about.html er til whatever.... de andre er angående det der er på siden de er på....
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:32 #8
jeg kan nu godt lide farven...

ingen reklamer... :)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:33 #9
Der er hvid baggrund der hvor der står \"furcen.org\"
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:34 #10
Det samme har subnet da he he.
De checker sq aldrig!!! LOL
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:35 #11
glemte hvad de tilbyder...

10mb(mere end nok til mig(og de fleste andre vil jeg mene)) til homepage og 5mb(tror jeg nok) til mail og en shell account...

du kan checke efter på www.furcen.org
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:36 #12
Der er hvid baggrund der hvor der står \"furcen.org\"? hvor ser du lige det?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:38 #13
He he det var lidt flovt. Men jeg har siddet og kigget på furcen.org og ikke på din. Den havde sendt mig videre til den side!!! Der kommer en kommentar når din side kommer frem!!!
Avatar billede sigski Nybegynder
17. maj 2001 - 14:38 #14
et ord: weirdoo !!!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:39 #15
KÆMPE *LOL*
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
17. maj 2001 - 14:43 #16
SORRY Jeg giver op den kommer sq aldrig frem!!!
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:46 #17
hehe sigski.. tell me something i don\'t know....
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. maj 2001 - 15:06 #18
Den virker hos mig! Men er ikke særlig køn!
Du kan sq ligse så godt starete forfra, og gå ind på www.cwd.dk. Jeg kan IKKE lide den, den lyserøde bagrund er bare helt .[UHHH].

03@13 - Fordi det er synd at give 00@13!
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 15:07 #19
desuden har jeg venner der er værre.. hehe
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. maj 2001 - 15:15 #20
De der billeder... Hvad sker der for dig?
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 15:27 #21
nå så men ikke så meget..... men du klikkede jo selv der ind så det kan ikke være mit problem hvis du fik det dårligt eller noget... havde advaret dig... anyway du har sikkert også et par småting jeg synes er vildt underligt hehe