Avatar billede pepperfar Nybegynder
26. september 2006 - 13:00 Der er 2 kommentarer

Quickpay.dk vs. fribetaling.dk

Hej

Jeg står og skal finde ud af hvilken løsning jeg skal vælge, fribetaling.dk's "plus" løsning. eller løsningen fra Quickpay.dk.
Jeg har en Cubecart som jeg så skal have implamenteret et betalingsgateway i. Den billigste løsning vil jo klart være Fribetaling.dk, men er dette også "godt"? Nogen som har nogle erfaringer omkring disse to udbydere?
Avatar billede felix- Nybegynder
26. september 2006 - 20:17 #1
Jeg kobler mig lige på da jeg umiddelbart står overfor samme valg :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. september 2006 - 22:25 #2
Hej
Jeg har haft talt med begge af disse da jeg har en del domæner hvor jeg kunne bruge betalinger via kredit kort. Mine erfaringer og meninger er at jeg tror personligt at quickpay.dk nok er lidt mere hjælpsom end fribetaling.dk. Men jeg tror lidt pris og kvalitet hænger sammen. Men det kan da være andre som har bedre erfaringer med fribetaling.dk