Avatar billede aktiv Nybegynder
22. september 2006 - 09:08 Der er 2 kommentarer

Lukket forum med login

Hej
Hjælp jeg søger et simpelt forum, der kræver en loginkode ( for at undgå spam m.m. ) Jeg er ikke PC-kender, og kan simpelthen ikke lære hjernecellerne Html-sprog, Jeg har indtil nu lavet alle mine hjemmeider med Microsofts Publisher 97, i dansk version, Derfor vil jeg gerne have noget der ligner denne form, altså hvor det er visuelle kasser/bokse m.v. jeg flytter rundt på. Eller der ligger en næsten færdig model lige til at bruge.
Forummet skal kunne opdeles i flere kategorier, og det skal være på dansk, der skal også være mulighed for at brugerne kan indsætte billeder.
Jeg har set på flere forums, og et af de, som tiltaler mig er opsætningen på www.hestenettet.dk. Er der nogen som ved hvor man kan få noget lignende?
Avatar billede e_w Nybegynder
22. september 2006 - 17:41 #1
Du bliver nok nød til at tage et screenshoot af det, da det er et lukket forum,
men ellers kan vi godt finde ud af noget..

Kontakt mig gerne på,

mail: william@engbjerg.net
referencer ses på www.engbjerg.net

Mvh. e_w
Avatar billede aktiv Nybegynder
02. oktober 2006 - 21:00 #2
Findes der ikke færdige PHP programmer, som kan bruges?
Jeg kan se, at der også er et forumpogram med i Frontpage 2003, og der på phpbb også er noget interessant. men min internet udbyder siger, at disse er hullede som en si? Jeg har også forsøgt at downloade fra noget, som hedder simpel mashines, dette er dog ikke lykkedes.