Avatar billede albani Nybegynder
20. september 2006 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browse - hent komplet sti til fil

Hej Eksperter

Efter at have søgt nettet tyndt kaster jeg nu spørgsmål ud her....

Jeg skal lave en stand-alone applikation der skal kunne vise nogle billeder fra harddisken, man skal altså kunne browse sig til at klikke på en billede fil på harddisken som så bliver vist på skærmen. Jeg har kigget på fileReference klassen, men den kan ikke da den ikke kan vise hele stier, men kun fil navnet.... jeg har set flere der mener det kan lade sig gøre med et stykke javascript, men jeg har ikke set eksempler....

nogle derude der ligger inde med eksempler eller kan hjælpe mig på anden vis ?

På Forhånd tak
Avatar billede albani Nybegynder
21. september 2006 - 13:52 #1
måske jeg ikke har været konkret nok i min beskrivelse, for der må da være nogle seriøst hardcore kodere derude der kan hjælpe mig.... ?!

Vil lave en stand alone applikation der kan browse sig til en billed fil på harddisken og vise den på skærmen. Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med dette ? ved godt den ikke er helt let, men ok ikke andet et hint til hvordan jeg kan stykke det sammen, har set mig helt blind på det.... :-\
Avatar billede albani Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:16 #2
løst problemet ved at køre det via en server.
Avatar billede kalleballe Nybegynder
04. december 2007 - 13:22 #3
hvad mener du med at problemet blev løst ved kørsel fra en server?
Avatar billede albani Nybegynder
04. december 2007 - 14:56 #4
man kan ikke referere til lokale filer i flash (AS 2.0 anyway), jeg var derfor nød til at ændre det til en online applikation istedet, så kunne jeg godt referere til filer på serveren.
Det skulle være af sikkerhedshensyn at det ikke kan lade sig gøre at referere til lokale filer.