Avatar billede tiger_dk Mester
19. september 2006 - 17:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Godt anlæg til at koble sammen med f.eks en pc !

Hej !

"Da ikke rigtig nogen reagere på indlægget her, så prøver jeg at lægge det over i en anden kataori, indlægget er lukket det andet sted, så pointen er her !"

Jeg søger et godt anlæg, hvor man f.eks kan koble det til en pc, også høre musik fra pc'en på anlæget, hvis forstår ! Jeg har meget musik på min pc, så det vil jeg kunne údnytte på en måde !

Jeg har godtnok et soundround anlæg koblet til pc, men hvis det blev koblet til fjerneren i stedet, også det andet via et anlæg !

Men så er det lidt hvad skal det være, prisleje, mærke osv. !!

Fjernsynet jeg har er et Phillips, det samme er min combi dvd optager ! Så endligt vil jeg gerne køre i samme mærke !!

Men hvad anbefalder i og hvad af gode erfaringen har i på det område, lad mig høre nogle gode råd og anbefaldninger !!

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
19. september 2006 - 17:01 #1
lige en ting, det skal være et med nogen rimelig gode højtalere, og mulighed for at anlæget og højtalerne kan hænges op !
Avatar billede pripman Nybegynder
20. september 2006 - 18:11 #2
Stort set et hvilket som helst Hi-fi anlæg, kan gøre dette.. Spørgsmålet er bare hvor tung din pung er:)
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2006 - 18:50 #3
det skal ikke være sådan et der skal koste flere tusidne kroner !