Avatar billede t_bjor Nybegynder
16. maj 2001 - 18:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ustabilitet?

Hey - jeg har IE 5.5, og min browser fryser hele tiden!

Tit hvis jeg har to åbne browsere ad gangen, går den helt i stå! Men det er KUN browseren, for bl.a. musik kører videre, og andre programmer... Jeg har 400Mhz, 196RAM, og Windows2000 pro.

Hvis jeg trykker \"afslut job\" på browseren, fryser graffiken stadig, mens andre programmer kører videre, og det medfører at man blive nød til at genstarte!

Need some help here guys!
Avatar billede t_bjor Nybegynder
16. maj 2001 - 19:07 #1
Jeg har nu geninstalleret browseren, og det ser UD TIL at det kører bedre, men lad os nu se!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
17. maj 2001 - 01:38 #2
du har vel hentet IE5.5.01 eller noget lign.

der er kommet en lidt nyere version end 5.5

ellers kan du vente 1 måned eller 2 på version6.0 :_>
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. maj 2001 - 01:49 #3
Jeg har selv oplevet samme problem med MSIE 5.5... Det hjalp da jeg afinstallerede Service Pack 1 (Win2k pro) - Ret underligt eftersom man skulle tro at Service Packs skulle afhjælpe problemer, istedet for at tilføje nye... :)
Avatar billede t_bjor Nybegynder
18. maj 2001 - 16:11 #4
Hey - jeg har overhovedet ikke haft tid til at komme herind og se, og derfor har jeg ikke fået svaret! MEN... den gør det stadig, og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op!

At afins. Service Pack er da ikke smart, da det hjælper til en masse andet, eller gør d!?
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. maj 2001 - 16:44 #5
Du kan evt. prøve at installere service pack 2...
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. maj 2001 - 16:45 #6
BTW: Jeg har ikke oplevet at afinstallering af SP1 skulle give nogle problemer
Avatar billede t_bjor Nybegynder
18. maj 2001 - 16:51 #7
Og den kan vel hentes hos Micro¤/%)/!

Prøver
Avatar billede t_bjor Nybegynder
18. maj 2001 - 17:01 #8
Så henter man service pack 2, fra den DANSKE side hos MICROsoft, og man har selv Dansk Windows, men så siger den under installationen, at det ikke er det rigtigt sprog!!
Avatar billede t_bjor Nybegynder
19. maj 2001 - 00:19 #9
Er der virkeligt ingen som kan svare ordenligt på d her?
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. maj 2001 - 07:06 #10
Når man kører Windows, afhænger stabiliteten desværre af mange ting (Såsom hardware, antallet af in- og afinstallerede programmer mm.). Så det overrasker ikke mig at der er mangel på kvalificerede svar, eftersom det kan være *mange* ting der udgører problemet...
Avatar billede t_bjor Nybegynder
19. maj 2001 - 15:12 #11
Min maskine er stort set lige formateret, og jeg har hverken installeret eller afinstalleret en hel del! Dog er mit hardware ca. 1½ - 2 gammelt, så måske noget med d at gøre!
Avatar billede anjensen1 Novice
23. maj 2001 - 17:44 #12
hejsa
ikke at du bliver spor glad for det her men jeg har haft !problemer! med ie5.5
UD med den!
Hvad er der i ie5.5 som ie5.0 ikke gør lige så godt -Intet!
ie 5.5 er en katastrofe
Hvis du afinstallerer så er du nok tilbage ved 4.0. Derefter kan du installere 5.0 og køre uden vrøvl. Det var det eneste der virkede for mig
beklager
mvh.
Avatar billede t_bjor Nybegynder
24. maj 2001 - 18:02 #13
Hm - lyder faktisk fornuftigt nok, men hvor kan jeg hente en ældre version?
Avatar billede abruscato Nybegynder
24. maj 2001 - 18:33 #14
Du finder en ældre version på http://www.microsoft.com/downloads/search.asp
Avatar billede t_bjor Nybegynder
25. maj 2001 - 23:00 #15
Øhhh - hvorfor fik Anjensen ikke de 25 af pointene? Strange - det var meningen!! :(
Avatar billede abruscato Nybegynder
25. maj 2001 - 23:23 #16
Den rimelige fyr jeg nu engang er, så er der oprettet en \"dummy\" til anjajensen1 her -> http://www.eksperten.dk/spm/75888
Avatar billede t_bjor Nybegynder
26. maj 2001 - 00:16 #17
Jeg siger tak!