Avatar billede lervad Nybegynder
18. september 2006 - 21:27 Der er 8 kommentarer

link til billede

jeg er ved at oprette en simpel hjemmeside. Jeg har købt domænet lervad.net via B-one.

Siden laves i Webcreator som er B-one online løsning hvilket fungerer fint til mit behov.

Jeg har lavet et galleri med nogle thumbs, som skal linke direkte en billedfil. Billedfilen er uploadet til adressen: http://lervad.net/galleri/picture1.jpg

Desværre virker det ikke. Thumbssiden virker fint men når man klikker på thumb'en og den forsøger at åbne linket skriver den "siden blev ikke fundet".

Hvad går galt? skal den mappe der hedder galleri på en eller anden måde åbnes så alle kan vise de filer der er i den?
Avatar billede or.han Nybegynder
18. september 2006 - 22:01 #1
Jamen der er jo ikke noget billede på url.
Avatar billede or.han Nybegynder
18. september 2006 - 22:02 #2
Tjek lige om stien er korrekt.
Avatar billede lervad Nybegynder
18. september 2006 - 22:10 #3
adressen er god nok.

Det der undrer mig er at man ikke kan finde filen. Billedet er uploadet via CuteFTP.
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2006 - 22:13 #4
når ens browser siger at filen ikke findes - ja, så er det fordi den ikke findes og ikke fordi den er i drillehumør. Dobbelttjeck fil- og mappenavne og tjeck også for store og små bogstaver.
Avatar billede lervad Nybegynder
18. september 2006 - 22:20 #5
følgende billede kan vises: lervad.net/baggrund.jpg
når jeg uploader det til lervad.net/galleri/baggrund.jpg virker det ikke!
Avatar billede lervad Nybegynder
18. september 2006 - 22:21 #6
Argghhh. tilsyneladende er det fordi at mappen galleri er med stort g (G)
Avatar billede lervad Nybegynder
18. september 2006 - 22:22 #7
smid lige et svar or.han så får du point.
Avatar billede or.han Nybegynder
19. september 2006 - 15:52 #8
Hehe kender det godt problemet med store bogstaver i stier. Prøv at undgå at bruge store bogstaver :D