Avatar billede jjlp Nybegynder
18. september 2006 - 12:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kvittering for læsning og modtagelse

Hej med alle Jer

Jeg er ude efter en løsning til om det er muligt at sætte kvittering for læsning og modtagelse på en enkelt kontaktperson i Outlook2003.

Er det muligt eller er det kun muligt at gøre det "globalt" for alle mails man sender???

På forhånd tak

JJLP
Avatar billede vejmand Juniormester
18. september 2006 - 12:27 #1
Avatar billede jjlp Nybegynder
18. september 2006 - 12:37 #2
Se det har jeg prøvet men kan ikke komme til at ændre de indstillinger
Avatar billede kedde65 Praktikant
18. september 2006 - 12:40 #3
Det ser ud til at man kun kan gøre det stunt med nye kontaktpersoner... hvilket ikke giver mening :-)

/Christian
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
18. september 2006 - 12:54 #4
Selv om man sætter det til kan man jo ikke tvinge kontaktpersonen til at besvare kvitteringen.
Avatar billede jjlp Nybegynder
18. september 2006 - 12:57 #5
nej det er rigtigt, bare underligt at man skal lave kontakt personen igen for at kunne enable det
Avatar billede jjlp Nybegynder
20. september 2006 - 08:36 #6
kedde65 lægger du et svar ind så jeg kan få lukket denne
Avatar billede kedde65 Praktikant
20. september 2006 - 08:47 #7
Svar :-) Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har prøvet, men man må kunne sætte den egenskab ved hjælp af kode. Om ikke andet så oprette en ny og overføre de gamle data til den nye og så sætte det flueben :-)

Nå men det bliver vist omstændigt!

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk