Avatar billede jacob_waino Nybegynder
17. september 2006 - 14:11 Der er 9 kommentarer

Tilføj eller fjern programmer!

Jeg har noget der ser underligt ud under "Tilføj eller fjern programmer".

Jeg har uploadet et screenshot af det her...
http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=551

Umiddelbart synes jeg det er lidt vildt at en driver package til en Nokia driver kan fylde 2.5 Gb...!!

Nogen der ved hvad fejlen skyldes.. Eller om det er en fejl - og kan den bare slettes??
Avatar billede coderdk Praktikant
17. september 2006 - 14:27 #1
heheh jeg synes også det lød underligt, så jeg lavede en kort google - Jeg kunne ikke finde noget der fik det til at lyde forkert - Jeg fandt derimod nogle hvor deres installation fyldte 24GB!! Sygt :) Lad den stå åbent lidt, måske er der andre der kan kaste lys over sagen :)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
17. september 2006 - 14:27 #2
Ja, jeg vil da anbefale dig at fjerne den, og har du brug for den igen kan du jo bare installere den igen.
Jeg synes godt nok det ser voldsomt ud.
Avatar billede inctor Nybegynder
17. september 2006 - 14:28 #3
Jeg har osse haft den der Windows Driver Package ting liggende, jeg slettede den bare .. Og jeg har ikke oplevet nogen problemer efter, min fyldte dog knap 8 Gb .. Ved ikke hvordan eller hvornår den er kommet .. :P
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 14:44 #4
Mit messenger fyldte engang 53 GB :o
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
17. september 2006 - 14:52 #5
Nu er den afinstalleret... Jeg har ikke den hurtigste computer, men den er heller ikke langsom, men selve afinstallationen tog kun 1 sec. så den har nok ikke været så vigtig alligevel.. :-)

Takker for hjælpen

Nu skal jeg bare bruge et svar... ;p
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
17. september 2006 - 15:02 #6
:-)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
17. september 2006 - 15:02 #7
En gang til :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
17. september 2006 - 15:10 #8
Ingen til mig! :)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. september 2006 - 17:35 #9
Så mangler jeg bare et accept på mit svar, hvis du ellers er hjemme.