Avatar billede lakana Nybegynder
16. september 2006 - 20:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvornår kommer google forbi

hejsa.. mit website er nu tilmeldt google.dk..

Men når jeg fx har undersider, og de indeholder nye keywords, title og description, så skulle de da også komme, hvis man søgte på de keywords, ikke?
Avatar billede lakana Nybegynder
16. september 2006 - 20:17 #1
typiske keywords for undersider:

<meta name="description" content="Hej alle sammen.    - Er der fejl p&aring; siden?  - Har i, id&eacute;er til nye funktioner?  - Har i nogle sp&oslash;rgsm&aring;l?    S&aring; brug dette indl&aelig;g til at sp&oslash;rge i." />

<meta name="keywords" content="Hej,alle,sammen.-,Er,der,fejl,p&aring;,siden?-,Har,i,,id&eacute;er,til,nye,funktioner?-,Har,i,nogle,sp&oslash;rgsm&aring;l?S&aring;,brug,dette,indl&aelig;g,til,at,sp&oslash;rge,i.," />
Avatar billede apo Praktikant
16. september 2006 - 20:22 #2
Er der andre eksterne websites, der linker til dine undersider? Hvis ikke, bliver dine undersider ikke medtaget i Googles søgeresultater selv om, Google har indekseret dem.

I øvrigt er din side-description ikke særlig beskrivende for hvad undersiden handler om.
Avatar billede lakana Nybegynder
16. september 2006 - 20:24 #3
Jeg troede da googlebot var skabt til at gå ind på ens side, og finde linksne og probbe dem ind..??
Avatar billede apo Praktikant
16. september 2006 - 20:30 #4
Google har formentlig indekseret dine sider og undersider; men som nævnt bliver sider, som ingen andre linker til, ikke vist i søgeresultaterne før nogen linker til dem. Ellers er de ikke relevante eller interessante for Google at vise i søgeresultaterne.

Google opfatter ikke et website, som en stor samling sider - men opfatter hver side (i websitet) som en individuel side.

Du kan selv se hvilke keywords dine undersider bliver fundet på ved, at søge på Google med følgende: site:[ditsite.dk] [keyword] <-- Udskift parametrene i [] med henholdsvis dit domænenavn og keyword.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. september 2006 - 20:33 #5
googlebot er vel skabt for at maksimere profitten for google-selskabet, og ikke for at tilfredsstille en tilfældig webside-ejer. Der findes millioner af fuldstændigt ligegyldige sider på nettet, som ikke vil give Google indtjening, og som næppe heller er synderligt interessant for andre end ejeren selv. Det er vel rimeligt at Google aætter en lav prioritet på disse sider, i det omfang den kan genkende dem som sådan. Skal du have sider nævnt på Google skal de derfor blot være (eller se ud som værende) interessante. Det er der så til gengæld skrevet og gisnet en masse om hvordan man gør.
Avatar billede perj Nybegynder
16. september 2006 - 22:45 #6
http://www.google.dk/faq.html
Læs punktet: Webmaster spm.
Avatar billede goose Nybegynder
18. september 2006 - 08:51 #7
apo >> undskyld mig, men der er vist noget du har misforstået her. Jeg har masser af undersider optaget i Google som der med garanti ikke er nogle eksterne der linker til, og flere af dem har skam top 10 placeringer.

lakana >> Du skal bruge dine meta fornuftigt ellers skal du helt lade være med at bruge dem. Har du noget brugbart indhold på dine sider og linker du dine sider internt til hinanden?

/Goose
Avatar billede lakana Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:50 #8
svar
Avatar billede lakana Nybegynder
07. august 2011 - 20:53 #9
så svarer jeg selv