Avatar billede pctiger Nybegynder
15. september 2006 - 09:50 Der er 3 kommentarer

Anbefaling til universal modtager og digital modtager

Hej
Leder efter en universal fjernebetjening:
1. har Sony DVD optager (hx919)
2. har Philips tv (6 år gl., bruger std. philips fjernbetjening)
3. har Force digital modtager (højfrekvent signaler, hvilket måske begrænser valgte af universal fjernbetjening.

Jf. ovenstående pkt.3 må jeg måske investerer i en ny digital modtager. Anbefaling modtages MEGET gerne. Jeg syntes det er begrænset hvad jeg kan med Force :-(
Vh/Jens
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 09:10 #1
Tænker du her på software til en pda, som skal gøre det ud for fjerbetjening?
Avatar billede pctiger Nybegynder
23. september 2006 - 09:46 #2
Nej. Digital Satellit TV modtager og en universal fjernbetjening.

Det kunne f.eks. være en Logitech Universal fjernebetjening 525.
Og en digital receiver (dog ikke Force eller Casema fra TDC)
Modtageren skal være udviklet til helst at kunne modtage ukodede signaler, helst Conax krypterede signaler (indbygget CA modul) og andre krypterede signaler via Common Interface. Skal følge
Undestøtte HDTV.
Casema box sender i det højfrekvente område (er jeg blevet oplyst) hvilket kan give problemer med den universale fjernbetjening.
Vh/Jens
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:42 #3
Ok, det var bare siden dit spørgsmål var i PDA kategorien.