Avatar billede lakana Nybegynder
14. september 2006 - 16:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er jeg ikke kommet ind på google.dk

hej, har lige købt en side. og tilmeldt min hjemmeside hos google.dk

men når jeg søger på den, kommer den ikke frem.. Hvad skal jeg gøre før den kommer derind??
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2006 - 16:48 #1
vente et par måneder - ting tager tid specielt i forhold til google. At tilmelde sin side hos google har sjældent nogen effekt (nogle mener det ligefrem kan skade) - hurtigste vej frem er at sørge for at have dit link ude så mange steder som muligt.
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2006 - 16:51 #2
endelig skal det måske også tilføjes at en uheldig (set i søgemaskinøjemed) opbygning af ens site kan gøre at google har meget svært eller måske slet ikke kan se dit site.
Avatar billede apo Praktikant
14. september 2006 - 18:20 #3
Der skal være mindst et eksternt website, der linker til en side før den bliver vist i Googles indeks.

Ud over opbygningen af sitet, er det også vigtigt at man har tekst på sine sider - ikke kun grafik eller flash-objekter.

Tekst, og gerne mere end kun et par linjer på hver side, er vigtigt for Google når der er tale om indeksering (uden en vis mængde tekst, er dine sider ikke interessante for Google).

Og skal andet end din forside indekseres, skal du sørge for at du linker til de sider, du ønsker at få indekseret. Ellers kan Google ikke finde siderne med mindre, andre eksterne websites linker til dem.

Læs mere her: http://www.google.com/support/webmasters/?hl=da og her: http://www.google.com/support/webmasters/bin/topic.py?topic=8458