Avatar billede talrinys Nybegynder
13. september 2006 - 17:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP og andet godt

Har fået IIS til at køre for første gang, kan connecte på alle mine sider osv. :)
Er i gang med at sætte FTP'en op og er lidt forvirret, hvordan sætter jeg users op? Jeg skal have isolated users går jeg ud fra, skal bruge det til en hosting tjeneste.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
13. september 2006 - 19:16 #1
Jeg ville personligt ikke bruge IIS' egen FTP server, den er ikke særlig god mht. opsætning (meget få nemlig) og kan være forvirrende for nogle besøgende af FTP'en hvis man ryger ud i root'en af FTP, da man måske her ikke kan se nogen brugere.

De brugere du tilkobler IIS' FTP er de NT-brugere du opretter (så vidt jeg husker). Deri kan man også definere hvilken mappe de skal starte i.

Jeg ville anbefale gene6-ftp, det er også billigt og giver rigtig mange muligheder indenfor opsætning.
Avatar billede talrinys Nybegynder
13. september 2006 - 22:22 #2
Jeg takker, håbede du ikke ville sige at det var NT brugere :(
Bruger bare min sædvanlige FTP serv i det tilfælde, tak skal du have :)