Avatar billede kee.... Nybegynder
16. maj 2001 - 13:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Regler og betingelser

Jeg har op til flere gange oplevet at folk ikke kan finde reglerne og betingelserne for brug af eksperten. Ville det ikke være en ide at lægge det et lidt mere synligt sted end hvor det ligger nu?

Jeg kunne heller ikke selv finde dem til at starte med. Eventuelt under \"generelt\" ude i venstre side??

Kee....
Avatar billede nomiz Nybegynder
16. maj 2001 - 13:10 #1
På forsiden er der en beskrivelse af eksperten, hvor du kan trykke \"mere info\". Herunder er reglerne. Jeg vil mene at de er tydelige nok !

/vh
Simon
Avatar billede kee.... Nybegynder
16. maj 2001 - 13:13 #2
nomiz
Hvis det var så tydeligt hvorfor støder jeg så jævnligt ind i folk der ikke kan finde det??
Avatar billede parazite Nybegynder
16. maj 2001 - 13:15 #3
Personligt kommer jeg til forsiden af eksperten ~1 gang om ugen. Misser ofte E-nyt o.l., fordi www.eksperten.dk/list.phtml er stedet hvor det sker. Dette burde faktisk være hovedsiden. :)
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 14:16 #4
hmm... reglerne henviser til nogle betingelser.. hvor er de?
Avatar billede kee.... Nybegynder
16. maj 2001 - 14:27 #5
wheio

I don\'t know...
Var derfor jeg oprettede det her spørgsmål :o)
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 15:35 #6
hm... så lad os håbe nogen ved det.... eller faktisk ku\' det være rart hvis de ikke gjorde.. så er de der jo ikke og man kan linke til næsten hvad som helst.... mit problem her er om jeg må bede om en bedømmelse af min side.... vil ikke lige gi\' jer linken hvvis nu jeg ikke må..
Avatar billede kee.... Nybegynder
16. maj 2001 - 17:58 #7
wheio
Det må du gerne... hvis det reelt er fordi du vil have en vurdering..
Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 14:21 #8