Avatar billede milnid Nybegynder
10. september 2006 - 04:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"kør" på begrænset bruger konto

Hej Eksperter,

Jeg har hørt at man skulle kunne bruge "kør" funktionen, selvom den ikke er i start menuen, som begrænset bruger i win xp...

men hvordan gør man det?
Avatar billede collin Nybegynder
10. september 2006 - 08:16 #1
Det kan man på flere måder. En er at trykke Ctrl-Alt-Del og fra Filer i Windows Joblist menu vælg Nyt job(Kør...) En anden er måske bare at trykke Windows tasten på tastaturet i kombination med R tast. Det kommer an på hvor strenge de begrænsninger er Administratoren har oprettet. Hvis de ikke er strenge kan brugeren måske ændre Startmenuen så Kør vises alligevel. ( Højreklik på Startknappen, Egenskaber,Tilpas,Avanceret, og så rul ned i Elementer i Start, og se om det er muligt at tjekke boksen for kommandoen Kør)
Avatar billede milnid Nybegynder
13. september 2006 - 17:27 #2
ingen af de to metoder du nævner virker :/ er det ikke muligt at lave en .bat fil eller sådan noget?
Avatar billede milnid Nybegynder
09. april 2007 - 15:44 #3
lukker