Avatar billede neon-dragon Nybegynder
09. september 2006 - 02:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

? Firewall Bloker ?

Min firewall blocker bloker Wc3(warcraft 3) som den normalt ikke gør. kan den være kodet eller sådan noget???

Hjælp!

MvH. neon-dragon
Avatar billede jacla Nybegynder
09. september 2006 - 02:35 #1
Hvilken Firewall har du?

Og hvilken ip-adresse har din gateway (lav en ipconfig /all) i din dosprompt og husk når du skriver ipconfig /all mellemrummet mellem "ipconfig /"

Læg oplysningerne herind i debatte, så kan jeg måske hjælpe dig videre.

Venlig hilsen

Jan
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
09. september 2006 - 10:42 #2
i katekorien "Norton Personal Firewall" burde set ikke være så sværdt:P

Men, Den ligger så i pakken Norton Internet Security". Tror ikke det gør den store forskel ..

oO, plejer ikke at lave mellemrum i ipconfig/all .. og det giver det samme.

Min gateway(standard): 192.168.0.1

håber det kan hjælpe :)

MvH. neon-dragon
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
09. september 2006 - 11:05 #3
Hvis det kan hjælpe så har jeg en lig med alle de handlinger som min firewall laver ..

Spetielt en har min opmærksomhed: 27-08-2006 14:51:06@Ubrugt portblokering har blokeret kommunikation.@"Ubrugt portblokering har blokeret kommunikation.  Indkommende TCP-forbindelse  Fjernadresse, lokal tjeneste er (62.107.250.181,6112)"

hvis du/i har forstand på at oprette "firewall regler", kan jeg godt bruge lidt hjælp
Avatar billede jacla Nybegynder
10. september 2006 - 11:15 #4
Luk din Norton Internet Securty op.

Klik på personlig Firewall vælg konfigure

Vælg fanebladet betroet/tilføj via område.

Den foreslår sel et område du kan vælge det eller vælg 192.168.0.1 til 192.168.0.20

Kontroler at din gateway har 192.168.0.1

Det gør du i dosprompten ved at skriv ipconfig

vh

Jan
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
10. september 2006 - 16:37 #5
oO, du lyder fandme god... ser på det :D
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
10. september 2006 - 16:43 #6
"Vælg fanebladet betroet/tilføj via område" har ikke noget faneblad.

hvad gør jeg så?
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
10. september 2006 - 16:48 #7
og jeg har prøvet at lave en regel, men det virker ikke. det er som den ikke vil give adgang til noget overhovedet. jeg kan så godt spille uden firewall så der er ikke noget galt der.

MVh neon-dragon
Avatar billede plx Nybegynder
11. september 2006 - 09:12 #8
Prøv at kontrollere om du har fået blokeret applikationen i din firewall
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
12. september 2006 - 18:00 #9
unskyld mit net crashede og jeg er først kommet på nu, med den computer der er noget galt med ..

og jeg vil gerne spørge "applikationen" hvor finder jeg det henne?

Sory er ikke god til software angående sikkerhed :S

MVH. neon-dragon
Avatar billede jacla Nybegynder
14. september 2006 - 00:07 #10
applikationen er noget du køre på din pc, det er ikke noget som du som sådan finder på din pc.

Applikationen må have et navn ?? du bliver måske spurgt om du vil kører applikationen
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. september 2006 - 00:24 #11
Gå ind i konfigurer og klik på fanebladet programmer.

Derr klikker du på tilføj. Find exe filen til wc3 og klik på OK.

Nu kender norton firewall til dit spil, og har du sat internetadgang til automatisk i firewallen, så skulle det køre.
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
17. september 2006 - 16:50 #12
WOW!

Fuck du er god - en momentar og du har det, der skulle være flere af den slags.

Smid lige et svar dragonknigt, så du kan få dine points
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. september 2006 - 00:53 #13
Ping :-)
Avatar billede neon-dragon Nybegynder
16. august 2009 - 17:02 #14
Lukker Tråd