Avatar billede kasper76 Nybegynder
07. september 2006 - 09:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth slukker automatisk

Hej

Jeg sidder på bærbar IBM thinkpad R51. Min bluetoothprinter virker pludselig ikke. Det ser ud tl at dette skyldes min bluetooth slukker automatisk. (jeg kan se ikonet holde op med at lyse, men når jeg går ind i kontrolpanelet står den som tændt)

Nogen gode idéer??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. september 2006 - 09:19 #1
tryk paa FN + F5 og aktivere wireless radio

hvis ikke det virke skal du aktivere Wireless zero configuration det har tidligere hjulpet mig.

mvh
Mds
Avatar billede kasper76 Nybegynder
07. september 2006 - 09:25 #2
Wireless zero configuration er status som Startet - så det er allerede aktivt.

Jeg kan slukke og tænde igen for bluetooth og så virker den alt fra 2 min. til 8 timer...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
11. september 2006 - 14:20 #3
lyder som en software problem, har du opdateret din bt
Avatar billede kasper76 Nybegynder
13. december 2006 - 15:47 #4
...lukker
Avatar billede dennisbj Nybegynder
18. december 2006 - 11:23 #5
tsk. tsk.