Avatar billede muffer Nybegynder
30. august 2006 - 09:29 Der er 4 kommentarer

IP telefon Cisco IP Phone 7941G

Hej Eksperter.

Jeg har en Cisco IP Phone 7941G Som Jeg ville sætte til mit netværk. Telefonen stammer fra en tidliger opsætning jeg havde på mit gamle arbejde med deres udstyr og opsætning.

Jeg ville høre om det er muligt at sætte den til mit eksisterende abb. hos cybercity. Hvor Jeg har abb. på ip telefoni. Jeg har godt nok en boks hvor Jeg kan sætte en alm. telefon til. Men Jeg ville gerne bruge Ciscoen enten på det nr. Jeg har eller på et nyt.

Håber i kan hjælpe til hvordan man lige gør
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. august 2006 - 09:43 #1
Du skal have fat i manualen, så skulle det bare være at sætte den op som den boks du har, så kobler du den i nette (hvor du end måtte være) og vupti så kan du ringe og blive ringet op.
Avatar billede coderdk Praktikant
30. august 2006 - 09:44 #2
Er det ikke bare at læse lidt her: http://tjek.nu/d- ? :)
Avatar billede muffer Nybegynder
30. august 2006 - 09:51 #3
Jeg kigger lige på det og vender tilbage. Skal hvist lige ud købe en strømforsyning. Den router/switch jeg havde gav den strøm over netværket. Vender tilbage snarrest.
Avatar billede riversen Nybegynder
31. august 2006 - 06:25 #4
Du skal have fat i SIP firmwaren fra Cisco... der er også en beskrivelse af, hvordan du får den lagt ind på telefonen. På nuværende tidspunkt ligger der formentlig SCCP firmware, som bruges, når den fungerer sammen med Cisco CAllManager, som formentlig er det i har haft på dit gamle job.

Jeg har forsøgt et par gange at få lagt SIP ind, men det er ikke lykkedes endnu, da det kun har været halvhjertede forsøg i begrænset tid, men det skulle nu nok være muligt.